2024年10月16日水曜日

my life's work 私のライフワーク

my life's work は、すぐに one's life's work が公式だとわかる。1;27 it was my father's life's work, and it became partof mine too. ジャーナリズムは父のライフワークで、私のライフワークにもなりました。

Dana Bash Divorced Her Husband Immediately After This Happened

3;36 I feel like this has been my life's work to always spend time consoling her.彼女を慰めるために時間を費やすことが、まるで私のライフワークだったかのように感じます。

Roy Rejects Whitney! | My Big Fat Fabulous Life

1;52 she was a journalist and author. could she also be the photographer ? and why were those images, a life's work really, thrown out ? マリアナ・ゴスネル氏はジャーナリストであり作家であった。写真家でもあったのだろうか?そうだとしたら、彼女のライフワークとなるこれらのネガが、どうして捨てられたのでしょうか?

The Mystery Slides | The New York Times

0:01 gathering and reporting the news has been my life's work. ニュースを集め報道するのが私のライフワークでした。

Shepard Smith says goodbye to Fox News

参考リンク
https://bridge-english.blogspot.com/2015/10/good-nights-sleep.html  good night's sleep 快眠、熟睡