2024年9月17日火曜日

give a rat's ass 知ったことではない

give a rat's ass  知ったことではない、知るか。15:01 I don't give a rat's ass if he's running for president. インチキのトランプが大統領になろうとしていても、それは私の知ったことじゃない。

Trump prosecutor: They WILL get Trump

1:19 If I stay here, what's your going to do ? I don't give a rat's ass about your rights. 俺がここを動かなかったら、どうする?お前の権利など、俺の知ったことか!

"What you gonna do? Arrest me?" | Cape Fear | CLIP

2;36 Ol' Pelops doesn't give a rat's ass about things like love ! ピロップスは愛など屁とも思っちゃいない。

For Crying Out Loud

3:48 and I actually don't give a rat's ass about King Charles' prostate. 俺はチャールズ国王の前立腺(が肥大か癌か)なんて関係ないね。

Trump's Presidential Immunity Claims are as Dumb as Trump Himself (w/ Ben Wittes) | Bulwark Podcast