2021年7月14日水曜日

There's only one way to find out. 試す方法は1つしかない。

There's only one way to find out. はよく耳にする。一単語としておぼえておくのがベスト。0:34 only one way to find out. 嘘か本当か、試す方法は1つしかない。

Susan B. Anthony - SNL

3;12 so did the liquor stand the test of time? there's only one way to find out. 随分年代物のこのお酒は本当に飲めるのでしょうか?飲んで試してみるしかない。

Incredible Things People Found Hidden in Their Homes

2:18 but how do I know it's my favorite? well, there's only one way to find out. take a bite. 私の好物だって私がどうして分かるの? 試す方法は1つ、食べてごらん。

Once Upon A Time 7x04 Opening Scene Younger Rumple & Belle - Weaver & Alice Season 7 Episode 4

0:11 did it work? there's only one way to find out. うまく調合できた?飲んでみなっきゃわからないわね。

Dr Whale: "Don't look at me, I'm a Doctor not a Vet " (Once Upon A Time S3E13)

練習問題解答
b-3263 there's only one way to find out
b-4312 only one way to find out.
b-4377 there's only one way to find out