2022年12月16日金曜日

boo-hoo わんわん泣く

boo-hoo, boohoo はワーワー、エーンエーン泣く、またその泣き声。6;32 if you work with your hands, people work with their hands, get injured every single day. and I don’t want to be some whiny celebrity, boohoo is me, 手作業をする人間はいつも怪我をする。毎日だ。私は軟弱なセレブのように「僕は怪我をして痛いよ!」とべそをかきたくなかったのさ。

Jay Leno Speaks Out For First Time Since Major Burn Accident

5;17 I didn't want to run out there, and do a boohoo, like look at what this is doing to my life. トランプはことあるごとに私を槍玉に挙げたが、私は攻撃の的になって、(トランプに)何てことをしてくれたのと泣きべそをかくわけにはいかなかった。

Megyn Kelly Talks Roger Ailes Allegations, 'Dark Year' As Donald Trump's Target | TODAY

1:10 I can't take another night wandering around the house thinking about Chelsey. yeah yeah boohoo. チェルシーのことを考えてまた一晩中家の中を歩き回るわけには行かない。そうね、そうね。ウェーンウェーンね。

Two and a Half Men | Charlie's ANGELS

4;29 all right, so I've officially been banned from Disney properties for life,,,,, boohoo !

HOMOPHOBE Films Himself Getting Kicked Out Of Disney World