2022年12月5日月曜日

laughter is the best medicine 笑いは百薬の長

laughter is the best medicine 笑いは最良の薬、笑う門には福来たる、笑いは百薬の長。 1:52 as one of late night's most famous faces, proving perhaps laughter really is the best medicine. 次々とジョークをかっ飛ばし大火傷を克服したコメディアンのジェイ・レノは「笑いは百薬の長」を身をもって証明した。

Jay Leno Makes Triumphant Return To Stand-Up Weeks After Accident

1:55 laughter really is the best medicine. コロナ退治には笑いが一番。

Vanessa Hudgens Apologizes for ‘Insensitive’ Coronavirus Comment

0:38 MIldred says she has learned laughter is the best medicine. ノーフォークで葬儀屋を経営し地元の名士であるミルドレッド​さんは満100歳(百寿 ももじゅ)を迎え、笑う門には福来たる、長寿の秘訣は笑うことだと語った

Norfolk woman turns 100

5;30 laughter is the best medicine

Life as Donald Trump, Hillary Clinton Impersonators