2020年9月25日金曜日

fight like cats and dogs 激しく口論する

fight like cats and dogs 激しく口論する 7:41 you know, Joe and John I mentioned would you know fight like cats and dogs sometimes on the floor. but they remained friends forever. ジョー・バイデン候補と主人のジョンは、前にお話したとおり、議場では時々激しい舌戦を繰り広げました。それでもずっと仲のいい親友でした。

Joe Biden gets surprise endorsement: Cindy McCain

1:00 they were arguing like cats and dogs. この双子は激しく口論していました。

Woman Leaves Hawaii After Murder Charges In Twin Sister's Death Are Dropped

0:22 but it wasn't always such a pretty sight. we used to fight like cats and dogs 'till we made it up in the ballroom. いつも仲良くしていたんじゃないんだ。一緒にダンスするまでは派手に口喧嘩をしたもんだよ。

Paul McCartney "Ballroom Dancing" 1984

2:00 we would fight like cats and dogs until your show came on. あなたの番組が始まるまで私たち二人は姉妹喧嘩してましたよ。

A New Car for Carly