2018年5月7日月曜日

no slouch なかなか上手い


no slouch なかなか上手だ。人後に落ちない。 1:17 it should be noted here that Hopkins was by no means a slouch when it came to the burgeoning sport of skydiving. ここで注意しておきたいのはホプキンズさんは当時新しくはじまったスカイダイビングに関してはかなりの達人だったという点です。

That Time a Guy Parachuted Onto Devils Tower and No One Could Figure Out How to Get Him Down

4:55 but Cobb is no slouch. トランプの弁護団に新たに加わったコブもなかなか抜け目がない。

The Opening Monologue Of 'Russia Week'

0:48 James is no slouch. ルパート・マードックの息子のジェームズもなかなかのやり手だ。

Rupert Murdoch to Give Son Fox CEO Mantle

練習問題解答
a-7579 no slouch
a-8458 no slouch
b-2166 no slouch