2018年8月10日金曜日

I'm such a klutz. 要領が悪い人


klutz 要領が悪い人、おっちょこちょい、そそっかしい人。such を使って強調しているのがポイント。 0:08 sorry, I'm such a klutz. ごめんなさい、私ってとてもそそっかしくて、

She's Got a D!%k - SNL

0:59 (I'm) such a klutz. 私ってなんてドジなの。

Black Widow Trailer - SNL

2:51 when you were 15 or 16 you felt like such a klutz because they wouldn't date you. 俺が高校一年二年の時には同級生の女子生徒はみんな年上の先輩たちとデートしていて、俺がデートする相手がいなかったので、かなり要領の悪い奴だと自分でも思ったよ。

Adrienne Barbeau, Gabriel Kaplan, 1973, Tonight Show, Carson, - Best New


Is the 'Bobcat Burglar' the Klutziest Thief Ever? 手際が悪すぎるこそ泥

練習問題解答
a-6735 I'm such a klutz
a-9722 klutz
b-1769 I'm a klutz