2018年10月13日土曜日

ヒアリングの練習問題a-5922


1:44 I started dealing with anxiety and panic disorders but their music's coming through them. and honestly (4 words) that who I am today. I am so much more smiley that I used to be. 私は不安、パニック障害に悩んでいましたが、BTSは病を癒してくれました。今日の私があるのはひとえにBTSのお陰です。前よりも朗らかになりました。

Meet BTS backstage at their first UK show - BBC News