2018年6月23日土曜日

hear back 返事をもらう


hear back from someone 返事をもらう、回答を得る 5:04 we have asked the First Lady's office if that is indeed her message. we haven't heard back from them. メラニア夫人のジャケットに「どうでもいい」と書かれていたことが夫人の言いたいことだったのか、大統領夫人のオフィスに問い合わせましたが、まだ回答は得ていません。

Melania Trump's jacket causes stir on social media

1:55 NBC NEWS reached out to Watson and Clarkson but didn't hear back. 局はカルト教団にかかわりがあると思われる二人に接触したが、返事はもらえませんでした。

Actress Allison Mack Negotiating Possible Plea After Sex Trafficking Arrest | TODAY

1:32 we reached out to the operator of the roller coaster but did not immediately hear back. 局は脱線事故をおこしたローラーコースターの責任者に連絡しましたが、すぐに事故の原因についての説明はありませんでした。

Derailed Roller Coaster Leaves 2 Hurt In Florida

0;35 have you heard back from her? ダウン症のあなたを知恵遅れと表現したアン・コールター氏にあなたは手紙を書きましたが、コールター氏から返事は来ましたか?

Special Olympian fires back at Ann Coulter

練習問題解答
a-7277 hear back
b-0659 haven't heard back